Waardering over Engeland, A.A. van, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 19 februari 2021

• Borstverkleining

Mijn ervaring in de Bergman clinic is echt heel erg goed. Ik ben van begin tot het eind zo goed geholpen geïnformeerd en begeleid . Dit was echt de beste keus die ik had kunnen maken. Dr. van Engeland legt alles heel goed uit en mocht je vragen hebben kun je altijd mailen of bellen. Ik kreeg zo'n 3 weken na mijn borstverkleining een kleine ontsteking aan het litteken, ik belde en mocht dezelfde dag nog langskomen om het te laten nakijken. Ik kan niet veel meer zeggen dan dat ik superblij ben met het resultaat en de keus die ik heb gemaakt om door Dr. van Engeland mijn behandeling te laten uitvoeren. Ik ben dus 100% tevreden en daarnaast ook heel erg blij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Engeland, A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.