Waardering over Fabré, J., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 19 juni 2016

9.7
  • Borstkanker
  • Plastische chirurgie

Dktr Fabré is de beste arts die ik me had kunnen wensen voor mijn DIEP-flap  (preventief tegen borstkanker), lipofilling en liposuctie (ter behandeling van mijn Lipoedeem)! Mijn borsten zien er na de DIEP-flap erg mooi en natuurlijk uit. Ook heb ik door de liposuctie mijn bewegingsvrijheid weer teruggekregen.Dktr Fabré is erg deskundig en doortastend met oog voor de mens achter de patient! Ook staat hij altijd voor je klaar wanneer je vragen hebt. Kortom: Dktr Fabré is goud waard!

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wat een mooi compliment voor drs. Fabré. Het compliment is inmiddels door hem in ontvangst genomen. Met vriendelijke groet, Resi Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fabré, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.