Plastisch chirurg Fabré, J.

Plastisch chirurg

Waardering over Fabré, J., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 25 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstkanker

Specialisme

Plastische chirurgie

Eind 2017 kreeg ik voor de 2e keer borstkanker in dezelfde borst. Omdat ik de eerste keer een borstsparende operatie had ondergaan met bestraling kon ik begin 2018 niet nogmaals borstsparend geopereerd worden. Ik moest een amputatie ondergaan en kwam voor informatie bij Dr. Fabré terecht. Hij heeft mij fantastisch geholpen en geadviseerd. Door de bestraling kon ik geen siliconenborst krijgen maar de borst moest geamputeerd en direct gereconstrueerd worden met eigen lichaamsweefsel vanuit de buik. Het is een pittige ingreep, een lang traject maar het was het absoluut waard, het eindresultaat is super! Ik ben Dr. Fabré en zijn team erg dankbaar voor alle goede zorgen en fijne momenten op de polikliniek. Dikke pluim, ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fabré, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.