Waardering over Fabré, J., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 16 maart 2019

• Borstkanker

Ik heb een borstreconstructie volgens de DIEP-flap methode gehad. Van een vriendin had ik de naam van dr. Fabre gekregen. Vervolgens ben ik naar een informatieavond in het CWZ gegaan. Ik vond dat daar duidelijke informatie gegeven werd. Er was ook voldoende mogelijkheid om vragen te stellen. Ook op latere momenten was het altijd mogelijk om vragen te stellen. Ik heb er lang over nagedacht, omdat het een lange operatie is en de 6 weken hersteltijd naderhand (heb je echt nodig) ook niet niks is. De operatie is heel erg goed gegaan, ik ben erg tevreden over het resultaat. Ook ben ik erg blij dat ik het gedaan heb. Het team van het CWZ heeft mij met grote zorgvuldigheid en vriendelijkheid geholpen in de 5 dagen ziekenhuis na de operatie. Voor deze operatie bent u bij dr. Fabre en het CWZ in goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fabré, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.