Waardering over Feijen, M.M.W., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 4 september 2019

• Plastische chirurgie

Op 20 augustus 2019 heeft PC dr. Feijen een Borstverkleining bij mij uitgevoerd. Het is een geweldige mooie, lieve, goede en zeer kundige arts, met hart voor haar patiënten. Gisteren zijn bij mij de hechtingen (knoopjes) eruit gehaald. Ik ben zo blij met mijn verkleinde borsten. Ze zijn (wat ik nu kan zien) echt prachtig geworden. Ook is dat pijnlijke trekkerige gevoel in mijn nek verdwenen, waarvoor ik de operatie ben aangegaan. Voor de eerste keer in mijn ben ik fris en vrolijk uit mijn narcose gekomen. Ik had zelfs eetlust. Heb heel weinig pijn gehad. Het “rustig houden” is het moeilijkst, maar ook daar kom ik doorheen. Dr. Feyen, ik wil u heel hartelijk bedanken voor mijn mooie nieuwe borsten en voor uzelf als persoon. U heeft waargemaakt wat u gezegd heeft. Ik kan en zal haar bij iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Feijen, M.M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.