Plastisch chirurg Ferdinandus, P.I.

Plastisch chirurg

Waardering over Ferdinandus, P.I., Overige kliniek Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 29 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Dr.Ferdinandus heb ik ervaren ik als een deskundige vriendelijke en toegewijde arts die alle tijd nam in de gesprekken voorafgaande aan de borstsreconstructie .Hij besprak verschillende mogelijkheden met voor-en nadelen , ik voelde me gehoord en gerustgesteld ( na mijn aanvankelijke angst en onzekerheid of het nog wel mogelijk was) Zijn samenwerking met het team in het Monro Ziekenhuis ervaarde ik als uiterst plezierig. De algehele sfeer straalde liefde en zorg uit. Het resultaat van de operatie is beter dan ik me kon voorstelen. Ik ben dankbaar dat ik bij hem in het Alexander Monro Ziekenhuis terecht gekomen ben. Zou het elke vrouw gunnen , die borst(kanker)zorg nodig heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ferdinandus, P.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.