Waardering over Florisson, J.M.G., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 15 maart 2019

8.9

Dr. Florisson is een erg prettige arts om in gesprek mee te zijn en door geholpen te worden. Ze luistert goed en zoekt samen naar de beste oplossing. De wensen van de patient neemt ze mee en met haar expertise weet ze een goede oplossing aan te dragen. De operatie (borst reconstructie) zelf is erg geslaagd en ik ben erg tevreden met het resultaat. Ze heeft echt haar best gedaan om ervoor te zorgen dat al mijn eerdere klachten zijn verholpen en dat het resultaat beter is dan ooit te voren. Ze begrijpt de dilemma's en uitdagingen en gaat hier echt heel fijn mee om. Kortom, niet alleen prettig in de omgang (wat ook echt heel fijn is!) maar ook echt een zeer kundig plastisch chirurg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florisson, J.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.