Waardering over Florisson, J.M.G., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 14 september 2020

9.6
  • Plastische chirurgie

Dr.JMG Florrion.was direct met de behandeling en mogelijkheid die ik wenste accoord. Na alle afspraken,ondanks de corona problemen,kon ik op20aug.2020 geholpen worden. En alles is naar alle tevredenheid verlopen De capsulaire verwijdering van mijn linker borstprothese en de reconsructie met lipofilling is zeer vakkundig uitgevoerd,Het is bijna gelijkwaardig aan mijn rechter natuurlijke borst. Rekening gehouden met mijn lichaamsbouw en leeftijd. Dr Florisson is een zeer vakkundige arts en ik waardeer haar met een 10.[samen met haar team] En de genezing gaat zo voorspoedig dat na mijn consult op 9 sept.2020 er geen tweede consult meer nodig is.[alleen bij klachten].Ik spreek mijn oprechte dank uit aan de hele afdeling Plastichse Chirugie OLVG oost te Amsterdam

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Florisson, J.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.