Plastisch chirurg Halbesma, G.J.

Plastisch chirurg

Waardering over Halbesma, G.J., Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 29 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstverkleining

Specialisme

Plastische chirurgie

Na lang rugklachten te hebben gehad naar het ziekenhuis gegaan voor een borstverkleining. Dokter Halbesma heeft me gevraagd waarom ik er was en luisterde naar wat ik te vertellen had en dacht met me mee. Voor de operatie voelde ik me gerustgesteld en had ik vertrouwen in de arts. Nu naderhand ben ik erg blij met het resultaat. De borsten zijn symmetrisch en hebben een natuurlijke vorm. Maar ik ben vooral blij dat ik minder last heb van mijn rug.

Reactie van/namens Halbesma, G.J.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze zorg. We waarderen het dat u uw ervaring deelt en zijn blij dat u tevreden bent. Hartelijke groet, afdeling Marketing & Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Halbesma, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.