Waardering over Hamburg, S.M., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 9 juni 2017

• Huidaandoeningen
  • Plastische chirurgie

Door Dokter Hamburg groeit mijn zelfvertrouwen iedere keer weer meer na elke ingreep. Deze man heeft echt hart voor zijn patient. Hij legt heel goed uit, kan heel goed luisteren en stelt gerust. Ben soms verbaasd hoe minimaal de littekentjes zijn na een tijdje, ook daar heb ik bij hem hele goede ervaringen mee. Op tijd en plaats heeft hij ook nog humor, dat en zijn deskundigheid, goede uitleg, geruststellen en goed luisterend oor is hij voor mij een geweldige arts. Ook zijn team dat met hem samen werkt verdienen een hele dikke pluim. Dank u wel Dokter Hamburg en team voor al het goeds dat ik tot nu toe al heb mogen meemaken.

Reactie van/namens Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Allemaal 10'en, wat leuk om te lezen! Ik ga uw cijfers en toelichting doorsturen naar dokter Hamburg.

Warme groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hamburg, S.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.