Plastisch chirurg Hawinkels, H.

Plastisch chirurg

Waardering over Hawinkels, H., Overige kliniek Medisch Centrum Waalre - Waalre op 26 juni 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Ontzettend goede, fijne en vriendelijke arts. Luisterd naar je wensen en vanuit daar geeft hij je een eerlijk en deskundig advies om zo samen tot een goed besluit te komen voor het beste en mooiste resultaat. Ik voel me 6 weken na de behandeling goed. Ik heb meer zelf vertouwen gekregen en voel me vrouw. Ik raad een ieder Harm aan als behandelend arts. Ook mijn complimenten voor alle medewerkers die bij mij betrokken zijn geweest. Een warme kliniek waar je gehoord word en geen vraag te gek of te veel is. Hier ben je geen nummer. In een woord fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hawinkels, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.