Waardering over Hoefkens, M.F., Overige kliniek Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 12 december 2019

1.9
  • Borstkanker

Ik miste de tijd en inzet om het proces uit te leggen, ik was heel kwetsbaar en mijn vriendin was boos. Ze zei, zo mag jij je niet laten behandelen. Bij iedere operatie complicaties gehad. Toen ik 3mnd na mijn amputatie het gesprek had over de protheses en ik vroeg mag ik iets zien, kreeg ik de opmerkingen "wat denkt u nu, dat ik hier protheses heb liggen" U krijgt echt wel de grootste? Wat is dat voor een opmerking ik ben hier voor een borstkanker- reconstructie. Toen ik na de wisseling ontsteking en pijn kreeg in mijn armen en die tot op deze dag niet goed kon/kan gebruiken en ik zei dit en dit aan de chirurg vertelde, nou mevrouw meer kunnen we er niet van maken. U moet toch zeker een jaar wachten tot het soepel wordt. Er zijn veel te grote protheses gebruikt en ik moet nu minimaal 2 nieuwe operaties om het te herstellen. Deze protheses zijn door mijn nieuwe chirurg nog nooit gebruikt. Als je bang en kwetsbaar bent en alles gaat mis dan wil je toch vertrouwen op je behandelaars.

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit & Veiligheid, Alexander Monro Ziekenhuis

Het spijt ons dat u onze zorg niet zo heeft ervaren als we graag zouden willen. We willen hierover graag met u in gesprek. Kunt u contact opnemen met afdeling Kwaliteit & Veiligheid via 030-2250910? Met vriendelijke groet, het Alexander Monro Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoefkens, M.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.