Plastisch chirurg Hoekstra, L.T.

Plastisch chirurg

Waardering over Hoekstra, L.T., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 3 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Afgelopen week heeft dr.hoekstra bij mij een explantatie van borstimplantaten met kapselverwijdering uitgevoerd. Vanaf het consult tot de operatie heb ik niets dan lof te melden. Door dr. Hoekstra heb ik het doorgezet om mijn operatie vergoed te krijgen. Zij heeft mij hiermee geholpen. Ondanks dat ik geen extra zaken heb laten doen zoals lipofilling of een lift heb ik een supermooi resultaat. Na slechts enkele dagen ziet het er al zo mooi uit. Dr. Hoekstra is een zeer vriendelijke en kundige arts waar je 100% op kan vertrouwen. Ik zou haar altijd als eerste keus aanraden in het gebied van plastische chirurgie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoekstra, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.