Waardering over Hoekstra, L.T., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 16 maart 2021

• Plastische chirurgie

Al jaren overwoog ik over te gaan tot liposuctie en het vet wat een tweede bil vormt te verwijderen. Het idee dat dit operatief verwijderd werd vond ik een grote stap en enge gedachten, maar alternatieve behandelingen als cool sculpting haalde geen resultaten. Uiteindelijk kwam ik in aanraking met dokter Hoekstra en besloot ik over te gaan tot liposuctie. Zij was vanaf het begin duidelijk over het behandelplan en heeft mij op een zeer prettige manier door het traject begeleid. Het herstel van de liposuctie ging zeer voorspoedig en na 3 dagen liep ik al weer vrolijk rond. Vier weken na de operatie ben ik weer voorzichtig gaan hardlopen en gestart met krachttraining. De pijn was minimaal en de zwelling en blauwe plekken namen binnen een week af. Alles bij elkaar viel de behandeling enorm mee en dat komt mede door dokter Hoekstra's deskundige uitvoering, begeleiding en advies! De behandeling heeft mijn leven veranderd, ik ben trots op mijn billen en durf weer in bikini.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoekstra, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.