Waardering over Hoekstra, L.T., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 24 februari 2021

• Borstvergroting

Dr. Hoekstra heeft mij vooraf aan mijn operatie alles verteld over hoe de operatie in zijn werk zou gaan. Op de dag van de operatie kwam Dr. Hoekstra mijn borst aftekenen en nam zij nog de tijd om mijn laatste vragen te beantwoorden en mij op mijn gemak te stellen. Het resultaat is precies wat we hadden afgesproken en onwijs mooi geworden. Dr. Hoekstra heeft elke keer alle tijd voor mij genomen. Dr. Hoekstra heeft zeer fijne nazorg geboden en mij het gevoel gegeven dat ik altijd terug mag komen indien dit wenselijk is. Dr. Hoekstra zou ik zeker aanraden voor een borstvergroting. Ze is super lief, eerlijk en onwijs goed in haar werk. Dr. Hoekstra neemt het gevoel weg van een ziekenhuis en laat je helemaal op je gemak voelen. Hiernaast heeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost gekregen door het resultaat wat Dr. Hoekstra heeft behaald tijdens de operatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoekstra, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.