Plastisch chirurg Hoekstra, L.T.

Plastisch chirurg

Waardering over Hoekstra, L.T., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 12 juli 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Mijn complimenten over Dr Hoekstra. De plastisch chirurg vertelde zowel de algemene als aanvullende informatie, daarna werd er mij precies verteld wat er voor, tijdens en na de operatie te wachten stond. Gedurende operatie handeld Dr Hoekstra professioneel en deskundig. Ze voerde de ingreep uit als een 'Routineoperatie', het ging voor mijn gevoel erg vlot. Er werd continu rekening gehouden met of ik pijn en/of ongemak ervaarde, maar hier was niets van te merken. Uiteindelijk verliep de operatie zonder complicaties en met een fantastisch resultaat! (10.0/10.0)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoekstra, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.