Plastisch chirurg Hoekstra, L.T.

Plastisch chirurg

Waardering over Hoekstra, L.T., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 8 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstverkleining

Mijn ervaring bij Park Clinic is perfect gegaan. Ik ben geopereerd door dokter L .Hoekstra voor een boven oogleden correctie en borst verkleinen plus kisten weg halen uit mijn borsten. Vandaag is precies 15 dagen sinds ik geopereerd gisteren was ik daar geweest voor controle alles gaat goed mijn ogen is bijna niets meer te zien. Dokter Hoekstra (She has really done a very good job) ik voelde hoe op mij gemaakt bij haar. Heel goed uitgelegd en wij hebben samen bepaalde over wat en hoe. Ik Ben heel tevreden met wat ik nu zie het moet nog genezen natuurlijk. Ik had erg weinig pijn en tot nu toe geen blauwe plekken. Zij heeft de kisten ook naar het Lab gestuurd voor onderzoek en zij heeft mij zelf gebeld om te vertellen dat het goed is en ook vragen zij hoe het gaat met mij. Ik ben heel tevreden. Personeel waren ook allemaal heel lief dat je op je gemaakt voelde. Daar ben je niet een nummer net als in een ziekenhuis maar je bent gewoon iemand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoekstra, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.