Plastisch chirurg Holtzer, C.A.J.

Plastisch chirurg

Waardering over Holtzer, C.A.J., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 25 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Specialisme

Plastische chirurgie

Helaas niet zo vriendelijk behandeld door dr. Holtzer. Bezoek wegens een keloïdlitteken, waarbij tijdens een eerder consult werd geadviseerd clipoorbellen te gaan dragen. Na lang zoeken en diverse oorbellen geprobeerd te hebben echter geen bruikbaar setje kunnen vinden wat bleef zitten, dus naar de volgende afspraak geen clips gedragen. Dhr. zei mij niet eens gedag en wees mij nog voor ik kon gaan zitten op zeer onvriendelijke wijze terecht over het niet dragen van de clips. Daarbij werd beide keren weinig tijd genomen waardoor ik mij niet serieus genomen voelde. Al met al geen arts waarbij ik me op mijn gemak voel en ik zou hem dan ook niet aanbevelen. Daarom op zoek gegaan naar een second opinion. Wellicht dat dhr. andere cosmetische zaken serieuzer neemt, maar voor littekencorrectie zou ik toch echt even verder zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Holtzer, C.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.