Waardering over Horst, C.M.A.M. van der, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 6 februari 2019

1.0
  • Gezichtsverlamming
  • Plastische chirurgie

Eem arts met alleen maar heel laag en heel hoog. Ik begrijp wel hoezo. Zij kwam de eerste consultatie heel geteouwenwekkend over en als dat zij precies alles wist en kon voor de herstel van de aangezicht. Na deeloperatie 1 van een heel plan was ik zo ontevreden. Ik ging naar een andere arts toch voor een secund opinion en dan kwamen er dingen aan de licht die mij lieten overstappen. Ook werd ze echt venijnig dat ik kritisch was en een secund opinion gedaan had. Dit vind ik echt jammer. Artsen moeten ook leren ooenstaan voor kritiek en verbetering als zij zelf niet de nieiwe of goede manier opereerden en daar op worden gewezen met literatuur en onderzoeks results. Nu ik verder ben in mijn behandeling bij een andere medische hospital durf ik wel de recensie te plaatsen. Ik kan zeggen dat ik blij ben met te zijn ivergestapt en voor oedereen is dit een persoonljke keize, maar heel goed dat het kan. Ik kwam toeval achter de mogelijkheid de secund opinion te mogen doen. Iedereen succes met de keuze en behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horst, C.M.A.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.