Waardering over Huijgen, R.E.F., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 8 november 2018

• Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ben ongeveer 30 jaar geleden door Chirurg Huijgen R.E.F. geopereerd aan mijn hand en Pols waar ik totaal niets meer mee kon doen. Nu 30 jaar later ben ik nog steeds verschrikkelijk blij met wat Dr Huijgen toen voor mij heeft betekend, hij ging zelfs persoonlijk mee naar de gipskamer om te zeggen hoe hij het wilde hebben.Mijn hand en pols werken nog steeds prima en ik kan er nog steeds bijna alles mee.Als ik voor iemand veel respect en waardering hebt is het wel Chirurg Huijgen.Toen dacht ik er komt niets van terecht, ik was een van de eerste waar deze operatie werd uitgevoerd, het resultaat was ongelofelijk.Nogmaals heel veel dank.

Bent u of werkt u voor Huijgen, R.E.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.