Waardering over Huisinga, R.L., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 20 februari 2021

• Huidaandoeningen
  • Plastische chirurgie

Ik ben nu twee keer bij dr Huizinga geweest. Wat een topper. Mijn aandoening is niet zo bekend bij veel artsen. Bij Dr Huizinga kreeg ik gelijk het gevoel dat ik op de juiste plek zat. Hij is professioneel. Luisterd goed. Overlegd met jou over de behandeling. Heeft aandacht voor de persoon achter de aandoening. Leeft mee met de patiënt. Zeer deskundig. Een vriendelijke aardige en lieve man. Heeft ook humor. Neemt de tijd voor je. Toont interesse in je. Geduldig. Ben nu twee keer geweest. Eerste keer hand. Tweede keer borsten. Ik kan nu voor het eerst sinds 4 jaar weer naar mezelf in de spiegel kijken naar me borsten. Dankzij dr Huizinga. Ben hem heel dankbaar. Hij is een geweldige arts. Kan hem zeker aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisinga, R.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.