Plastisch chirurg Hulst, R.R.W.J. van der

Plastisch chirurg

Waardering over Hulst, R.R.W.J. van der, Esthetisch-medisch centrum MOOI kliniek - Maastricht op 28 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Ik ben heel erg tevreden over manier van aanpak door Plastisch chirurg, R.R.W.J. van der Hulst Maastricht MOOI Kliniek. Hanteert absoluut geen cookie cutter protocol en gaat daarom individueel te werk en behandeld je daarom met uiterste zorg en precisie. Het resultaat van mijn Onderooglidcorrectie is een ongeloofelijk mooi resultaat geworden. Ik heb een heel ander gezicht dat veel frisser, gezonder en jonger oogt. Er hangt een hele fijne sfeer bij iedereen die werkzaam is bij MOOI Kliniek. Je voelt je er fijn van begin tot einde. Thank you!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hulst, R.R.W.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.