Waardering over Jaquet, J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 7 oktober 2020

• Plastische chirurgie
  • Plastische chirurgie

Dokter Jaquet en het team van de afdeling plastisch chirurgie zijn altijd professioneel, vriendelijk, denken mee, geven advies en luisteren naar alle vragen. Voelde me vanaf het eerste moment welkom, begrepen en in de juiste handen. In mijn geval vaak bezoek gebracht, vragen gesteld en geen vraag was te veel. Ik ben enorm tevreden met het al behaalde resultaat. Zou met volle 100% tevredenheid hem en het team adviseren voor elk consult in hun vak.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, dank voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over dr. Jaquet en de afdeling Plastische Chirurgie. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jaquet, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.