Waardering over Jaquet, J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 31 oktober 2019

5.0

Na doorverwijzing van de huisarts bij dr Jaquet terecht gekomen met een duim/pols probleem. Na meerdere afspraken werd het probleem aan mijn pols steeds erger. Helaas de verkeerde diagnose gesteld door dr Jaquet (na second opinion). De afspraken werden snel ingepland en voor de rest verliep alles goed. Fouten zijn menselijk maar wat er anders had kunnen gaan was overleg met zijn collega's. Nu ben ik naar een andere kliniek gegaan, wat dan misschien niet nodig was geweest.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

geplaatst op 4 november 2019

Beste heer, mevrouw, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de zorg van deze arts en dat u ervoor heeft gekozen om naar een andere zorgverlener te gaan. Zou u hierover alstublieft contact kunnen opnemen met onze klachtenfunctionaris? Deze is bereikbaar op 010 - 291 1264. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jaquet, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.