Plastisch chirurg Jongen, S.J.M.

Plastisch chirurg

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Jongen, S.J.M., Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 10 november 2017

Specialisme

Plastische chirurgie

Na de diagnose dat er niets aan mijn handproblemen te doen was, het was slijtage, en ik moest er mee leren leven, kwam ik voor een second opinion bij dr. Jongen. Zij heeft me geopereerd aan een Triggerfinger. En daarna aan een beknelde elleboogzenuw. Ondanks dat het EMG-onderzoek en MRI-scan niet op wezen op een beknelling van de zenuw was zij ervan overtuigd dat dit wel zo was. En ze had gelijk het was zelfs een forse beknelling. Na deze beide operaties zijn mijn handklachten en de pijn fors afgenomen. Dr. Jongen is een kundige en lieve arts met alle tijd en aandacht voor de patiënt. Ze legt alles goed uit in ‘Jip en Janneke taal’ zodat je het, ook als je geen arts bent, begrijpt. Ik heb de behandeling door haar en de opname als heel goed ervaren. Ieder stelde me op mijn gemak, had alle tijd voor me en alles werd prima uitgelegd. Ik kan deze arts en dit ziekenhuis zeer zeker aanbevelen. Dikke vette pluim voor dr. Jongen en het personeel van het Martiniziekenhuis die me tijdens de operaties hebben verzorgd e.d. Bedankt !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jongen, S.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.