Plastisch chirurg Kingma-Vegter, F.

Plastisch chirurg

Waardering over Kingma-Vegter, F., Esthetisch-medisch centrum Boerhaave Medisch Centrum - Amsterdam op 1 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Eerste consult met dr. Kingma was heel prettig; alle voor-nadelen besproken, en een eerlijk advies. Ik voelde mij op mijn gemak en wist dat als de ooglidcorrectie (nog) niet nodig zou zijn, ik hier ook haar eerlijke mening over zou horen. De operatiedatum kon al snel worden ingepland, rekening houdend met mijn vrije dagen en planning etc. Het contact met de kliniek was prima, alle vragen werden goed beantwoord en de assistentes waren lief. Ik vond het wel spannend, maar de operatie zelf was een fluitje van een cent. Dr. Kingma is integer en bescheiden, hoewel ik weet dat zij deze operatie inmiddels duizenden malen heeft uitgevoerd in al haar jaren ervaring. Alles was professioneel en netjes, en het resultaat verbluffend. Na precies een week was het (op lichte zwelling na) alsof er niets gebeurd was. Ik heb Arnica druppels en zink, vitamine C en multivitaminen geslikt. Ontzettend blij met mijn oogleden, had dit echt eerder (en zonder twijfel) kunnen doen. Een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kingma-Vegter, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.