Waardering over Kloeters, O., Esthetisch-medisch centrum Bauland Kliniek, vestiging Mill - Mill op 13 juli 2019

9.9
  • Borstvergroting

Ik ben in juni geholpen door dr. Kloeters voor mijn borstvergroting. Goh wat ben ik tevreden. Zijn bijna 3 weken verder en mag totaal niet klagen. Genezing gaat uitstekend, zo goed als geen pijn gehad. Keurig het schema met medicatie ingenomen. Inmiddels kan ik alweer wat meer maar zijn nog steeds aan het herstellen.Het resultaat is nu al prachtig en kan niet wachten tot het volledig genezen is! Ik kan dr Kloeters dan ook zeker aanraden. Het is een chirurg die naar je luisterd en met jou samen kijkt wat het mooiste is. Geeft goede zorg en zelfs na de operatie kwam hij even kijken hoe het ging en of ik het mooi geworden vond.Kortom top chirurg! Dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kloeters, O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.