Waardering over Koopmann, M.D.E., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - Amsterdam op 24 augustus 2016

8.7

Met het ouder worden heeft de huid rond mijn ogen zijn elasticiteit verloren met als gevolg het ontstaan van rimpels en plooien. Daarom heb ik bij Bergman clinics een ooglidcorrectie voor zowel de onder- als bovenzijde ondergaan. Het contact met de plastisch chirurg was zeer prettig. Dr. M. Koopmann verstaat zijn vak, hij is zeer deskundig en behaalt het mooiste en optimale resultaat! De zorg voor en na de ingreep is van een kwalitatief hoog niveau. Prettig en persoonlijk. Ik ben heel gelukkig en blij met het resultaat en dankbaar voor mijn frisse en natuurlijke uitstraling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koopmann, M.D.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.