Plastisch chirurg Kouwenberg, P.P.G.M.

Plastisch chirurg

Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Kouwenberg, P.P.G.M., Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 12 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Plastische chirurgie

Zeer vooringenomen over de behandeling. Luisterde totaal niet naar mij, als ik naar hem had geluisterd was mijn pink zeer waarschijnlijk vastgezet.De assistente was zeer arrogant en nam mij absoluut niet serieus alsof ik een dom kind was....(60+)Dit was mijn eerste zeer negatieve ervaring in Slingeland.Hierdoor is mijn vertrouwen in Slingeland heel erg gedaald, ik hoop dat de directie zich dit aantrekt en dit soort arrogantie gaat uitbannen.Met deze benadering ben je geen goede vakman, hij moet zijn communicatieve vaardigheden heel erg verbeteren. Na second opinion en operatie bij een speciale kliniek is mijn pink weer goed.!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kouwenberg, P.P.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.