Waardering over Kraker, M. de, Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 2 juli 2018

9.9
  • Borstverkleining
  • Plastische chirurgie

Ik loop de hele dag te lachen en blij te zijn! Ik ben afgelopen donderdag 28 juni geopereerd. Een tumor in de borst is borstbesparend weggehaald inclusief een okselkliertoilet. Aansluitend een reconstructie met een borstlift. Ik was zo bang en zag er vreselijk tegenop. Vooral het verplaatsen van de tepel brrrrrr. Het is me 100% meegevallen, ben meer dan tevreden en nu al heel blij met het resultaat. Geen centje pijn gehad trouwens. Het uitgebreide gesprek voorafgaan aan de operatie bewijst dat er heel goed naar me geluisterd is en meegedacht. Dokter de Kraker weet waar ze over praat en verstaat haar vak uitstekend. Van mij krijgt ze een dikke 10+

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Bedankt voor uw positieve waardering. Wij sturen deze door naar de betreffende arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraker, M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.