Waardering over Kroese-Deutman, H.C., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 15 april 2019

9.7
  • Plastische chirurgie

Een buikwandoperatie met complicaties,maar wat een geweldige fijn arts is Dr Kroese,legt zeer duidelijk uit wat ze gaat doen,fijn in omgang zeer toegankelijk en meelevend op een gezonde manier.Maar ook de specialistische verpleegkundigen op de polikliniek plastische chirurgie,toffe mensen,bedankt jullie allen ,over een jaar kom ik nog terug om nog wat te laten herstellen door Dr Kroese,zoveel vertrouwen heb ik in jullie.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 16 april 2019

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op deze website. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw behandeling door dokter Kroese en haar team. We geven uw compliment aan haar en het team door.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u of werkt u voor Kroese-Deutman, H.C.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.