Waardering over Laban, E., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 8 juni 2017

9.7

Ik ben erg goed, vriendelijk, proffesioneel en snel geholpen door Dr. Laban bij Velthuis kliniek te Hilversum. Ik had aan beide ogen ptosis (laagstaande oogleden) en ik was daarom een ooglidcorrectie nodig. Na mijn eerste ontmoeting werd ik binnen een paar week al geopereerd. De uitleg die ik over de operatie kreeg was erg duidelijk je krijgt alles ook mee in een mapje en de operatie ging ook snel,  na het koelen werden mn oogleden mega dik in de auto maar dat werd na een paar dagen wel wat beter, ik werk zelf in een winkel en ik kon +- de eerste 2 weken me nog niet vertonen ik was bont en blauw maar daarna werd het steeds mooier. Het is nu iets minder dan 2 maanden geleden en ik ben onwijs blij er mee, ik heb nog een klein beetje vocht boven mn oogleden maar dat gaat nog weg. Verder zie je geen littekens alleen als ik mn ogen dicht doe een fijn streepje maar dat heeft tijd nodig. Mocht iemand twijfelen om het te doen, ik zou het echt aanraden, je ziet er even niet mooi uit maar daarna heb je er zoveel plezier van, ik straal weer en ik kan weer goed kijken zonder pijn en vermoeidheid. Ook raad ik Dr. Laban aan voor een ooglidcorrectie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laban, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.