Waardering over Laban, E., Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Hilversum - Hilversum op 9 januari 2017

• Oogaandoeningen

Onderooglidcorrectie. Na jaren last te hebben van dikke wallen onder mijn ogen heb ik de beslissing genomen om een onderooglidcorrectie te ondergaan. Na heel lang heel veel research gedaan te hebben, waarbij ik verschillende plastisch chirurgen onder de loep heb genomen voor zover dat mogelijk was, heb ik besloten mijn ooglidcorrectie te ondergaan bij pc Eric Laban. Ik had een goed gevoel bij Eric en vertrouwen in zijn bekwaamheid. Ook heeft het velthuiskliniek in zijn algemeenheid een goede indruk op mij gewekt. Het prijskaartje van 2400,- was wel even slikken voor een gewone arbeider met een gemiddeld tot laag inkomen. Dus op goede hoop dat het resultaat conform het prijskaartje zal worden. Want onderooglidcorrecties worden al vanaf 800,- uitgevoerd in nederland. Logisch dat ik dan hogere verwachtingen heb aangezien ik 2400,- betaal voor expertise. Na de intake op 25-8-2016 is de ingreep gepland op 4-10-2016. Ik was erg bang voor de behandeling maar gelukkig vond de ingreep plaats onder sedatie en heb ik er weinig van mee gekregen. Via de binnezijde van mijn onderoogleden is weefsel verwijderd. Naar mijn mening is het voorspoedig verlopen. Ik heb niets gemerkt en geen pijn ervaren. Ene moment lag ik op bed tegen de verpleegsters te praten en ander moment werd ik wakker in de wachtkamer en is de ingreep achter de rug. Resultaat is niet meteen zichtbaar omdat de onderoogleden zijn afgeplakt na de behandeling. Mijn ogen hebben de eerste week best vaak gebloed (meerdere malen per dag spontane bloedingen) wat best eng was vooral tijdens het auto rijden want het zicht word je volledig ontnomen als je bloed in je ogen krijgt. Na ongeveer een week hielden de bloedingen op en zijn sindsdien niet meer teruggekeerd. Na een week mochten de plakkers eraf. Door zwelling en verkleuring is het nog niet meteen echt mooi. Maar het trok enorm bij in de weken daarop en de stootkussens onder mijn ogen zijn inmiddels bijna helemaal verdwenen. Inmiddels zijn we ruim 3 mnd verder en ben ik tevreden met het resultaat. Alleen onder het rechteroog bestaat er nog een klein walletje dat: Of nog wat zwelling en oud bloed is dat langzaam weg trekt Of nog wat resterend vet is wat onvoldoende verwijderd is heeft Eric mij meegedeeld. Eric heeft mij laten weten dat ik in juni 2017 nog maar een keer moet terugkomen voor een eindbeoordeling of de laatste zwelling is weggetrokken. Zoniet dan moet er wellicht nog een kleine na correctie plaatsvinden. Tot zover mijn onderooglidcorrectie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laban, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.