Waardering over Lapid, O., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 18 december 2018

• Kindergeneeskunde

Hoewel de assistente van dokter Lapid echt een sociale vaardigheidstraining zou moeten volgen, is dokter Lapid daarentegen een fijne en goede arts. Hij legt alles duidelijk uit. Misschien gebruikt hij soms wat te veel jargon, maar daar heb ik dan weer geen last van. Ons zoontje had een cyste op zijn voorhoofd en dat is netjes weggehaald. Toen er een zwelling ontstond (een aantal weken na de operatie) konden wij gelukkig wel eerder terecht voor controle. Hier heb ik wel wat moeite voor moeten doen, wegens de eerder genoemde assistente (daarom ook een lager cijfer bij samenwerking). Dokter Lapid heeft toen zelf nogmaals gekeken en duidelijke afspraken gemaakt. We moesten de zwelling masseren en kijken wat het effect zou zijn. Hij legde heel concreet uit wat de zwelling zou kunnen zijn en wat eraan gedaan zou kunnen worden. Zo waren we duidelijk voorbereid op meerdere scenario's. Gelukkig bleek alleen masseren voldoende en konden we vandaag na telefonisch contact met dokter Lapid zelf, het dossier sluiten. Wel staat de deur open mochten we toch nog dingen opmerken of willen weten. Al met al een fijne, duidelijke en kundige arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lapid, O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.