Plastisch chirurg Lei, B. van der

Plastisch chirurg

Waardering over Lei, B. van der, Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 21 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Borstvergroting

Specialisme

Plastische chirurgie

Negen jaar geleden ben ik geopereerd door chirurg Lei, B. Ik wilde geen silconen proheses maar watergevulde protheses. Maar nu blijkt dat ik wel siliconen protheses heb. Ool werd mij destijds verteld dat protheses een levenlang mee gaan. Alleen als protheses scheuren moeten ze vervangen worden, maar dat is haast onmogelijk aldus van der Lei. Hij vertelde dat deze protheses de allerbeste en heel veilig waren. (Allegan) Nu 9 jaar later zijn mijn beide protheses gescheurd en als kers op de taart, dr van der Lei had er wel siliconen protheses ingezet. Hier heb ik een gesprek over gesprek gehad met dr van der Lei, maar hij ontkend helaas alles op een arrogante en defensieve manier. Ik waarschuw vrouwen om geen protheses te nemen het is levensgevaarlijk. Laat je eerst goed informeren op de site meldpunt klachten siliconen zodat je een weloverwogen beslissing kan maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lei, B. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.