Waardering over Lichtenegger, F.K., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 12 september 2019

• Borstvergroting

Dokter Lichtenegger heeft mij een super blij mens gemaakt!Ik ben bij 4 artsen op gesprek geweest maar bij mevrouw Lichtenegger voelde ik me meteen begrepen en op mijn gemak.Ze stelde bij de intake ook de meeste vragen van allemaal om precies te achterhalen wat mijn wensen en verwachtingen waren. Ook heeft ze me goed geïnformeerd over de risico's en complicaties die konden optreden. Ze beloofde me op de dag van operatie om er iets moois van te maken en dat is gelukt. Zo ontzettend blij met mijn nieuwe borsten! Van een meisjeslichaam naar een vrouwenlichaam.Ook de consulente verdient een compliment, ik kon altijd met mijn vragen bij haar terecht, zelfs in het weekend binnen no-time een antwoord.Niets anders dan lof voor deze lieve arts! Hopelijk is ze over 15 jaar nog aan het werk voor mijn wissel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lichtenegger, F.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.