Waardering over Lichtenegger, F.K., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 29 november 2018

• N.v.t.

9.7

Na jaren van problemen met talgcystes in mijn gezicht had ik de hoop op een oplossing al bijna opgegeven.Ik had al vele hoogoplopende discussies gehad met huisartsen en dermatologen, en zeer zware medicijnen geprobeerd.Toen ik na 10 jaar tobben uiteindelijk bij Dr. Lichtenegger uitkwam werd er niet alleen geluisterd maar ik werd ook gehoord.Er werd besloten om ze operatief te verwijderen en nu een aantal ingrepen verder ben ik er vanaf, eindelijk kan ik weer blij in de spiegel kijken. De voorspelde littekens zijn echt minimaal en vallen amper op. En dat allemaal dankzij Dr. Lichtenegger en haar team.

Bent u of werkt u voor Lichtenegger, F.K.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.