Plastisch chirurg Lichtenegger, F.K.

Plastisch chirurg

Er zijn 52 waarderingen Waarderen

Waardering over Lichtenegger, F.K., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 26 februari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Vooraf aan de operatie (liposuctie buik en maagstreek) was ik heel zenuwachtig en begon ik te twijfelen of ik de operatie wel moest doen. Ik was bang dat de littekens heel erg zichtbaar zouden blijven of dat mijn huid heel slap zou worden. Achteraf gezien heb ik me zorgen gemaakt om niks, ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Het is nu 3 maanden na de operatie en de littekens zijn nu al bijna niet meer zichtbaar, de littekens zijn maar een paar mm. Mijn buik is heel mooi plat en mijn huid is nog steeds strak. Dr. Lichtenegger heeft mij heel goed geïnformeerd en het is mooier geworden dan ik had verwacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lichtenegger, F.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.