Waardering over Linden, H. ter, Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 19 november 2019

• Ziekte van Dupuytren
  • Plastische chirurgie

Ik ben super fijn geholpen in het Flevoziekenhuis te Almere. Iedereen die ik heb gesproken zijn heel aardig behulpzaam en deskundig Bij het eerste bezoek aan het ziekenhuis en de chirurg had ik direct een goed gevoel. Ook de route naar de afdelingen in het Ziekehuis zijn duidelijk aangegeven De operatie is zeer goed verlopen. Ik werd voor, tijdens en na de operatie goed op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren. Super blij met het resultaat..Bij de controle afspraak van vandaag was er iets fout gegaan, want ik stond niet op de lijst. Maar ik werd direct gerustgesteld door de baliemedewerkster die ging kijken of er plaats voor mij gemaakt zou kunnen worden. Dit is ook naar alle tevredenheid gebeurt. De hechtingen zijn verwijderd en chirurg Dr. ter Linden heeft ook tijd vrij kunnen maken voor de controle. Ondanks dat er een uitloop was van het spreekuur van 30 minuten, stond ik binnen het halfuur weer buiten. Helemaal top Bedankt allemaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Linden, H. ter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.