Waardering over Linden, H. ter, Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 28 november 2020

9.9
  • Plastische chirurgie
  • Plastische chirurgie

Via de chirurg Dr Smeets bij Dr Ter Linden uitgekomen. Bij hem mijn vraag en probleem uitgelegd, hier werd zeer goed naar geluisterd. Alle voor en nadelen van de operatie werden goed uitgelegd. Ook de verschillende mogelijkheden en uitkomsten werden uitgelegd. Er is van te voren niet precies te zeggen hoe het eindresultaat uitpakt ivm verschillende factoren. Inmiddels een kleine week verder na de operatie en het resultaat is nu al goed zichtbaar en zeer mooi. Het heeft beter en mooier uitgepakt dan waar ik op kon hopen. Ik voel mij begrepen, gehoord en gezien. Bij elkaar 19 jaar pijn en ellende gehad. Nu eindelijk het einde van de pijn in zicht. Bedankt voor de goede behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Linden, H. ter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.