Waardering over Linden, H. ter, Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 26 juni 2019

1.0
  • Plastische chirurgie

Wat een vreselijke onsympathieke man. Naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing. Huisarts heeft gebeld naar de afdeling plastisch chirurgie flevoziekenhuis met de vraag of ik mijn litteken die op mijn voorhoofd zit al kan laten behandelen. Ja was het antwoord, ik had lang genoeg gewacht. Verwijzing gekregen, gelijk die dag gebeld. Lange wachttijd. Pas 1 maand na het telefoontje kon ik langskomen. Aangekomen in het ziekenhuis, ontzettend vriendelijke dame achter de balie. Na wat vragen kon in de wachtkamer plaatsnemen. Uiteindelijk werd ik naar binnen geroepen door de assistente. Na wat korte vragen te hebben beantwoord bij haar, werd mij verteld dat de arts er zo aan kwam. 30 min later, inmiddels 50 min na de tijd dat mijn afspraak stond, kwam hij aan hoor. Dr Ter Linden. Meteen bij binnenkomst al geen goed gevoel over deze man. Heel ongeïnteresseerd in mijn verhaal. Wilde zo snel mogelijk klaar zijn met mij dus raffelde alles snel af. Uiteindelijk werd mij door de beste man verteld dat ik nog een half jaar moest wachten. Dat ik te vroeg was. Terwijl aan de telefoon werd gezegd van niet. nou goed na 5 min stond ik alweer buiten. Ik heb daar extra erg laten blijken dat ik absoluut niet blij was met hoe ik geholpen werd. De aardige mevrouw achter de info balie schok ervan. Ik zou deze man zeer zeker niet aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Linden, H. ter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.