Plastisch chirurg Loenen, D.K.G. van

Plastisch chirurg

Waardering over Loenen, D.K.G. van, Esthetisch-medisch centrum Medisch Centrum Bloemendaal - plastische chirurgie en dermatologie - Bloemendaal op 20 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Genderdysforie

Ik ben er tevreden en ben blij dat ik voor Dr van Loenen heb gekozen voor de subcutane mastectomie. Helaas was het consult telefonisch door covid, ik had graag nog wat vragen willen stellen en wensen willen bespreken over het resultaat. Dat was niet echt mogelijk telefonisch en op de dag van de operatie was er geen tijd voor en waren er te veel zenuwen om zo'n gesprek rustig te voeren. Dat is eigenlijk het enige wat ik graag anders had gedaan, verder zeer tevreden en voor zover het te zien is nog kort na de operatie is het resultaat mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loenen, D.K.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.