Waardering over Loon, J. van, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 7 februari 2013

Duimbasis artrose;na vele jaren [8] een jaarlijkse injectie,en het vooruit zicht een duim-prothese. De stap naar de professionele chirurg voor handen. Doc J. van Loon, opname en operatie ging voor spoedig, de napijn was even heftig schrikken, paracetamol was niet genoeg, daar moest wat sterkers voor komen. De 3e dag rende ik weer rond. Nu de tweede duim, met plaatselijke verdoving, en een leuk muziekje was de ingreep voor mij snel voorbij, de goede pijnstiller lag thuis op mij te wachten voor de nacht dat was een gerust stellende gedachte. Dank u wonder dokter J. van Loon. U heeft me een nieuw leven zonder pijnlijke handen gegeven. Hoera, hoera.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loon, J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.