Waardering over Luijendijk, R.W., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 10 juni 2015

6.3
  • Moedervlekken
  • Plastische chirurgie

Ik heb door hem een moedervlek op mijn gezicht laten verwijderen. De ingreep was goed verlopen. Na een week mocht ik terugkomen om de hechtingen te verwijderen. Zoals ik het had begrepen had ik wel onderhuidse zelfoplossende hechtingen, echter de hechtknoopjes moesten nog verwijderd worden. Ik gaf aan dat het wondje nog regelmatig gebloed had en ik de indruk had dat er nog teveel spanning op stond. De assistent heeft mij gerust gesteld dat de hechtingen er desondanks uit mochten (de arts is zelf niet komen kijken). De hechtingen zijn eruit gehaald en na enkele dagen is het wondje volledig open gaan staan en is het litteken dus veel groter geworden. Ik ging naar een plastisch chirurg omdat de moedervlek in mijn gezicht zat en ik dus zo min mogelijk littekenweefsel wilde hebben. Een foutje moet kunnen, maar ik verwacht van een plastisch chirurg dat hij altijd risicomijdend is. Ik ben van mening dat dit voorkomen had (moeten) kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luijendijk, R.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.