Waardering over Luijsterburg, A.J.M., Ziekenhuis Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 6 september 2019

3.7
  • Borstkanker

Na lang wachten in de wachtkamer en na 3x navraag bij de receptie, werden we naar binnen geroepen bij dr. Luijsterburg. De arts stak zijn hand uit “Goedemorgen”. Ik gaf hem een hand “ Morgen, zo goed is de ochtend niet, omdat ik lang ik de wachtkamer moest wachten en ik nog een vervolg afspraak heb in Dordrecht om bestraald te worden.”De arts antwoordde “ Jullie kunnen ook gelijk weer gaan”.Ik was verbaasd en gaf aan dat ik graag een telefonische afspraak wilde. Dit leek de arts niet zo’n goed plan. Dus wij zijn vertrokken naar Dordrecht voor mijn bestraling. Zonder afspraak bij een plastisch chirurg. Ben erg teleurgesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luijsterburg, A.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.