Waardering over Meesters-Caberg, M.A.J., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 23 augustus 2016

7.8
  • Borstvergroting
  • Plastische chirurgie

In eerste instantie had ik het gevoel dat ik met Dr. Meesters-Caberg geen klik had. Omdat de borstimplantatenwissel niet door hun uitgevoerd was, zat ik niet op de juiste stoel met mijn vraag, dat ik mogelijk iets voelde in mijn borst. Moest terug naar België. Maar omdat ik daar geen prettig gevoel had gehad tijdens de implantaten wissel, kwam ik in eerste instantie met mijn vraag naar Nederland. Toen vroeg mijn man of ze toch tenminste niet gewoon even kijken wilde?Toen werd ze wat zachtaardiger en zei dat ze dat best wel even wilde doen.Toen heeft ze even gekeken en was wat ik voelde gewoon t randje van het implantaat. Ik opgelucht. Verder was ze toen heel vriendelijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meesters-Caberg, M.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.