Waardering over Melenhorst, W.B.W.H., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 17 juli 2017

9.7

Buikwandcorrectie (inc repareren buikwandbreuk, reven van de rechte buikspieren en liposuctie) Bij Dr Melenhorst in Bergman clinics geopereerd aan een buikwandcorrectie. Eerder al bij twee andere chirurgen in een ander ziekenhuis en kliniek op consult geweest maar dat voelde niet goed. Bij Dr. Melenhorst direct een goed gevoel.  Nam alle tijd tijd voor me en gaf me het gevoel echt te luisteren naar wat ik vertelde.  Dat gaf veel vertrouwen. Vertelde van te voren heel duidelijk wat ik kon verwachten. De dag van de operatie was prettig en ondanks zenuwen van te voren werd ik door de omgeving van Bergman (niet zo ziekenhuisachtig), het personeel en Dr Melenhorst zelf erg gerustgesteld .Achteraf viel alles me 200% mee en ben ik enorm blij met het resultaat! Het is prachtig geworden en het litteken ziet er mooi uit en zit laag genoeg om goed te verbergen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Melenhorst, W.B.W.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.