Plastisch chirurg Melenhorst, W.B.W.H.

Plastisch chirurg

Waardering over Melenhorst, W.B.W.H., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 28 september 2017

Specialisme

Plastische chirurgie

Ik had een fronsrimpel waaraan ik me stoorde. Ik heb voor vrijblijvend advies een afspraak gehad met dokter Melenhorst over een botoxbehandeling. Hij heeft mij hierover rustig en duidelijk voorgelicht. Hij is eerlijk geweest over hoe mooi het resultaat kan zijn en ook wat minder goed kan gaan, bijvoorbeeld tijdelijk wat blauwe plekjes. Voor de behandeling, een aantal weken later, heeft hij me op mijn gemak gesteld en duidelijk verteld wat de behandeling inhield. Na ruim een maand heb ik een nacontrole gehad. Ik ben zeer tevreden over het mooie resultaat, over de behandeling en over de kundigheid van dokter Melenhorst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Melenhorst, W.B.W.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.