Plastisch chirurg Melenhorst, W.B.W.H.

Plastisch chirurg

Waardering over Melenhorst, W.B.W.H., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 29 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Plastische chirurgie

Ik was 5 dagen geleden geopereerd aan (volledige buikwandcorrecties) door dr Melenhorst in Bergman clinici in Hilversum. Hij is de beste arts ooit. En Het resultaat nu al veel beter dan ik had verwacht. Ondanks hij zei de echte resultaat te zien na maanden Ik heb lange tijd gezocht aan arts die ik kan vertrouwen en dat was dr Melenhorst. Vanaf eerste intakegesprek met hem had nooit meer getwijfeld aan de behandeling Ik ben erg dankbaar aan hem.. Hij luisterde goed naar mij klachten en wensen. Hij is eerlijk en duidelijk. Hij staat altijd klaar voor mij vragen. Ook na de operatie 2 keer naar mij kamer geweest om mij vragen te beantwoorden. Zeker ik zal hem eeuwen lang dankbaar

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Melenhorst, W.B.W.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.