Plastisch chirurg Meulen, J.J.N.M. van der

Plastisch chirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Meulen, J.J.N.M. van der, Esthetisch-medisch centrum Velthuis Kliniek Rotterdam - Rotterdam op 14 maart 2018

Ik kwam bij de Velthuis Kliniek voor een liposculptuur van mijn onderbuik waar ik me letterlijk al mijn halve leven enorm aan stoor. Dr. Van der Meulen en zijn team namen ruimschoots de tijd voor me, zowel voor, tijdens als na de ingreep. Alle vragen werden beantwoord en er was veel persoonlijke aandacht. Dr. Van der Meulen was er van overtuigd dat hij me goed kon helpen en bood zelfs aan een litteken te corrigeren 'van het huis' wat niet meteen mijn eigen wens was maar wat het eindresultaat wel enorm positief zou beïnvloeden. Extra service dus! En ik ben waanzinnig blij met het eindresultaat. Het heeft zoveel impact op mijn zelfbeeld, het gaat veel verder dan alleen wat je ziet in de spiegel. Wat een rijkdom dat dit bestaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meulen, J.J.N.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.